Jsme stabilní společnost s téměř 20letou tradicí. Našim klientům poskytujeme telemarketingové služby a zákaznickou podporu, stejně jako back office a průzkumy nejrůznějšího charakteru.
72% zákazníků e-shopů na světě říká, že zákaznický servis nebyl zrovna dechberoucí zážitek. Více jak třetina je zásadně zklamaná z rychlosti a kvality řešení svých problémů. Co si budeme povídat, ČR v téhle statistice nad průměrem nevyčnívá. Zkušenost dopsat se nebo dovolat na podporu a něco vyřešit máme asi všichni.
Misí CustomerHero je zlepšit zážitek lidí z interakcí se zákaznickou podporou českých e-shopů z jedné strany a ulevit přetíženým e-shopům na straně druhé. Dokážeme se postavit do první linie a řešit náročné situace pro malé i obří projekty.
Co zatím tak dobře nedokážeme, je dát o sobě vědět. Klopýtáme v tvorbě obsahu, v marketingové komunikaci, ve schopnosti doručit naši propozici přesvědčivě k naší cílovce.
Proto hledáme Tebe:
- marketéra se zkušenostmi v leadgenu, s orientací v digitálním světě, s pochopením pro svět e-commerce
- člověka kreativního, komunikativního, proaktivního a samostatného
- kolegu, který by byl v úzkém kontaktu třeba s PR agenturou, s oborovými komunitami a eventáři, se specialistou na social ads
- pokud si trochu rozumíš se SEO, performance reklamou, funnel managementem a webovou analytikou, je to další plus 😉
Dokážeme Ti nabídnout:
- volný prostor k rozletu
- potřebný rozpočet a podporu vedení
- šanci udělat si jméno na projektu, jehož existence skutečně dává smysl a přináší velkou hodnotu
- možnost se hodně naučit a vybudovat si postupně menší marketingový tým
- práci, která není přikovaná ke konkrétní adrese, stolu a hodinám
- také širokou škálu benefitů (multisport, 4 týdny dovolené a pár dnů volna navíc, cafetrii, masáže na pracovišti, firemní akce,…)
Pošli nám své CV nebo odkaz na LinkedIn, pokud jsme Tě zaujali a cítíš, že alespoň 2 ze 3 bodů pro Tebe platí:
- máš prokazatelnou zkušenost z B2B leadgenu projektu
- máš za sebou pár let praxe v digitálu, ideálně blízko obsahovaného marketingu
- jsi kovaný v zákaznickém servisu a dobře víš, co e-commerce obnáší
Zaujala tě tahle příležitost? Ozvi se nám
Pošli nám svůj LinkedIn profil nebo CV a pár slov o tom co umíš a proč bys rád/a posílil/a tým CustomerHero na info@customerhero.cz
Chcete se dozvědět víc?
Pokud máte jakýkoliv dotaz nebo vás zaujalo, co a jak děláme, napište nám. Ozveme se vám do druhého dne.
Chci 30min demo
Chci vám poslat zprávu