Reporty ze zákaznické podpory: Jaká data sledujeme v Customer Hero?
Pouze přesná čísla vám umožní správně řídit zákaznickou podporu. Nahlédněte pod pokličku reportů v Customer Hero a zjistěte, jaká data se vyplatí sledovat.
Přečtěte si s námi více o tématech z oblasti e-commerce nebo si prohlédněte naše případové studie.
Pouze přesná čísla vám umožní správně řídit zákaznickou podporu. Nahlédněte pod pokličku reportů v Customer Hero a zjistěte, jaká data se vyplatí sledovat.
Outsourcingem zákaznické péče ušetříte náklady a nemusíte řešit výpadek zaměstnanců ani sezónní špičku. Přečtěte si, proč se externího call centra nebát.
Zmeškané hovory i nevyřízené e‑maily se stanou minulostí. Telefonáty odbavíme do 15 sekund a na e‑maily odpovíme do 24 hodin. Jsme k dispozici od 8:00 do 20:00. Každý den.
Spoluprací s námi zákaznici průměrně ušetří 25 % nákladů na zákaznický servis. U nás vždy zaplatíte jen za to, co skutečně odpracujeme. Neplatíte za hodiny, kdy se nic neděje.
Proměníme hovory v další nákup a díky doporučení spokojených klientů pomáháme budovat známost vaší značky, produktů i služeb.
S námi zvládnete nápor zákazníků během denních i sezónních špiček bez starostí. O vaše zákazníky se postará tým skvěle zaškolených operátorů.