Abyste zákazníky mohli obsluhovat po telefonu, musíte být dostupní
Telefon je rychlý a efektivní nástroj zákaznické podpory. Nemusíte ho ale používat jen k řešení dotazů zákazníků. E-shopu totiž otevírá dveře dalšího prodeje.
Přečtěte si s námi více o tématech z oblasti e-commerce nebo si prohlédněte naše případové studie.
Telefon je rychlý a efektivní nástroj zákaznické podpory. Nemusíte ho ale používat jen k řešení dotazů zákazníků. E-shopu totiž otevírá dveře dalšího prodeje.
Zákazníci se často s dotazy a stížnostmi obrací na firmy přes sociální sítě. Zjistěte, jak by zde zákaznická podpora měla fungovat, aby vám přinesla větší zisk.
E-mail je stálicí elektronické komunikace a důležitým kanálem zákaznické podpory. Přečtěte si, jak neodradit zákazníky špatnou formou i obsahem e-mailu.
Dílem úspěchu každého e-shopu je dostupná zákaznická podpora. Zjistěte, v čem se jednotlivé komunikační kanály liší a vyberte si ty nejvhodnější.
Do příprav e-shopu na vánoční sezónu spadá i zákaznická podpora. Dostatek kapacit a správně nastavené procesy vám zajistí spokojenou klientelu i očekávané zisky.
Ideální pracovník zákaznické podpory nepropadá panice a odmítnutí přejde mávnutím ruky. Musí být také empatický, taktní a spolehlivý.
Zmeškané hovory i nevyřízené e‑maily se stanou minulostí. Telefonáty odbavíme do 15 sekund a na e‑maily odpovíme do 24 hodin. Jsme k dispozici od 8:00 do 20:00. Každý den.
Spoluprací s námi zákaznici průměrně ušetří 25 % nákladů na zákaznický servis. U nás vždy zaplatíte jen za to, co skutečně odpracujeme. Neplatíte za hodiny, kdy se nic neděje.
Proměníme hovory v další nákup a díky doporučení spokojených klientů pomáháme budovat známost vaší značky, produktů i služeb.
S námi zvládnete nápor zákazníků během denních i sezónních špiček bez starostí. O vaše zákazníky se postará tým skvěle zaškolených operátorů.