O Customer Hero
Získejte nejefektivnější zákaznický servis pro váš e-shop i podnikání.
Získejte nejefektivnější zákaznický servis pro váš e-shop i podnikání.
48 000
odpracovaných hodin za měsíc
607
aktivních operátorů
18
let zkušeností se zákaznickým servisem
94 000
odbavených interakcí za měsíc
Ing. Juraj Harkabuzík
CEO MediaCall s.r.o.
Customer Hero je služba společnosti MediaCall s.r.o.
Projekt Customer Hero vznikl s myšlenkou dostupnosti kvalitního a cenově přijatelného zákaznického servisu i pro menší firmy a e-shopy.
Naším cílem je pomoc firmám a e-shopům zkvalitnit zákaznické služby a poskytnout mu tak prostor k dalšímu rozvoji podnikání.
Jsme zákaznické centrum, které budou mít vaši zákazníci opravdu rádi. Ať už potřebujete získat nové klienty, nebo pečovat o ty stávající, obraťte se na nás.
Máme bohaté zkušenosti a velký tým – díky tomu jsme schopni se postarat i o velmi náročné klienty. Díky Customer Hero ušetříte drahocenný čas a personální náklady, které můžete vynaložit na růst vaší firmy.
Prozradíme vám tajemství, díky kterému nepřestáváme růst.
Máme jasně stanovené hodnoty. Vždy dodržíme vše, co našim klientům slíbíme, a nikdy neslibujeme, co splnit nedokážeme. Věříme v profesionalitu a spolehlivost.
Jsme zákaznické centrum ideálních proporcí – zvládneme se perfektně postarat o velké klienty a zároveň známe každého z našich zaměstnanců tak, abychom za něj mohli 100% ručit.
Každý operátor absolvuje důkladné školení v komunikacích a při práci musí dodržovat kodex s pravidly chování. Jakákoli interakce se zákazníkem musí skončit k jeho maximální spokojenosti. Naši operátoři jsou specialisté, kteří se na plný úvazek věnují zákaznickému servisu.
Procesní postupy při nevšedních situacích, komunikace se sklady, dopravci i fakturačním oddělením – nic z toho naše operátory nezaskočí. Mají zkušenosti s většinou běžně dostupných systémů a nástrojů a plně se přizpůsobí vašim procesům i systémům.
Před startem každého projektu projdou operátoři důkladným školením, kde si osvojí nejen procesy nebo styl komunikace vaší firmy, ale i produkty a služby. V rámci produktového školením úzce spolupracujeme s klientem, aby operátoři získali maximum informací.
U nás neexistují univerzální operátoři. Každý operátor má přiřazené omezené množství projektů, kterým se věnuje. Může se specializovat na určité odvětví, popřípadě se soustředit pouze na aktivní, či pasivní styl komunikace.
Anteo group (Bazaroveregaly.cz a další e‑shopy) již více než rok outsourcují velkou část zákaznické péče. Na této službě oceňuji jednak velmi rychlý onboarding, kdy jsme byl schopní během týdne předat maximum aktivit na Customer Hero a dále pak velmi aktivní komunikaci směrem k nám ve chvíli, kdy někdo položil dotaz, na který ještě neměli odpověď. Zároveň oceňuji, že nám šetřili čas dalšími podpůrnými aktivitami jako řešením nezaplacených objednávek s našimi zákazníky, dohledáváním nespárovaných plateb a další e‑shopové administrativy.
Naše několik roční spolupráce nám každý měsíc přináší stabilní prodej na portfoliu našich klientů. Oceňujeme dobrou komunikaci s týmem a jeho flexibilitu. V blízké budoucnosti plánujeme tomuto týmu svěřit i péči o naši zákaznickou linku.
Spolupráce s MediaCall je pro nás velkou přidanou hodnotou, v případě potřeby vždy velice ochotně a rychle pomohou ať už se jedná o příchozí dotazy zákazníků či navolávání v opačném směru. Oporu, kterou nám MediaCall především v předvánočním období nabízí nás ujištuje, že vánoční nápor zákazníků zvládneme lépe než v minulosti!
Jsme velmi spokojeni a není co vytknout. Vše optimalizujeme k tomu, aby práce byla co nejjednodušší, a díky tomu se dotazy v tabulce pro podporu nehromadily a tedy ani nehromadí. Vše řešíme v reálném čase a v případě jakékoliv podpory ze strany supportu víme, že jsou dotazy řešeny ještě v ten den. V případě urgencí tak téměř okamžitě. Což je určitě velké plus. Vše funguje ve velmi jednoduchém systému, který jsme si s Vámi ihned od začátku nastavili. Za nás je spolupráce ideální a nemáme si na co stěžovat.
Díky Customer Hero (MediaCallu) jsme schopni rychle a pružně reagovat na potřeby našich zákazníků a s plnou důvěrou využíváme služby profesionálních operátorů. Jejich rychlost a připravenost pružně reagovat a přizpůsobit se klientovi je skvělá.