Mystery shopping odhalí, jak kvalitní péči věnujete zákazníkům vašeho e-shopu
Články
Dle našich dat až 60 % e-shopařů vůbec neumí dopočítat, co vše platí za zákaznický servis. Mnoho firem má také mizivé povědomí, jak moc zákaznická podpora ovlivňuje jejich zákaznickou zkušenost. Pro klid duše jim stačí jen občasné kouknutí na hodnocení v Heurece. Tím ale riskují, že včas neodhalí chyby čítající až statisíce korun ročně.
Smutná realita frustrovaných zákazníků
Na trhu existuje nesčetně způsobů, jak dostat zákazníky na svůj e-shop. Zároveň ale málokdo víc řeší, jak se zákazník cítí během řešení objednávky.
Některé e-shopaře, kteří si tuto důležitou fázi nákupu uvědomují, potkáváme na našich setkáních. A srážka s realitou občas bolí.
E-shop spustil kampaň na Black Friday. Ale nepohlídal si, kdo bude zvedat telefon. Místo tržeb se hromadily stížnosti zákazníků na nezvedání hovorů.
Zákaznický servis si rozdělili 3 lidé, kdy každý zodpovídal za jeden kanál. Neměli ale informace na jednom místě, takže každý říkal zákazníkovi úplně jiné údaje o produktech a tím rostla frustrace.
Tyto a podobné situace stojí e-shop jak dobré jméno, tak v konečném důsledku peníze. Peníze, které zvlášť v této době mohou citelně chybět v rozpočtu. Když tohle začneme řešit, klienty často štve, že na to nepřišli dřív.
Z naší zkušenosti má málokterý provozovatel e-shopu systém zákaznického servisu, ve kterém by rychle poznal kvalitu zákaznické péče. Kolik ho stojí jednotlivé interakce, jak rychle odpovídá zákazníkům, v jaké kvalitě komunikuje ten a ten agent. A jeho zavádění bez předešlé znalosti nemusí přinést vhled dost rychle.
Služba Mystery shopping tento problém obchází. Naši proškolení specialisté zákaznického servisu v domluveném počtu interakcí kontaktují vaši zákaznickou podporu a otestují ji. Přes telefon, chat, e-mail. Zkouší například:
Míru dovolatelnosti
Rychlost reakce
Řešení náročného zákazníka
Stylistickou správnost komunikace
Proaktivitu zákaznického servisu
Výsledkem je 16stránkový komentovaný report, který vám do 2 týdnů na datech reálně ukáže, jak si stojíte. Včetně doporučení, co můžete sami zlepšit.
Zákaznický servis pomáhá zkvalitnit zákaznickou zkušenost
Což vám usnadňuje dlouhodobě přivádět opakované zákazníky. Za jejichž získání už nemusíte draze platit v kampaních.
Aktuálně už máme několik mystery shoppingů za sebou. Příjemně nás překvapila odezva klientů i na ne zcela dobré výsledky jejich zákaznické podpory. Ukazuje to, že řadě z nich záleží na spokojenosti svých zákazníků. Jen neměli v ruce nástroj, jak jejich spokojenost rychle ověřit a hlavně získat tipy, jak konkrétně ji zlepšit kvalitnější péčí.
Až doteď.
Každý zákazník si zaslouží kvalitní zákaznický servis
Aktuální cena služby je 14 900 Kč bez DPH. Vzhledem k zájmu očekáváme, že časem dojde k jejímu navýšení. Proto neváhejte a domluvte si videocall už dnes za výhodnějších podmínek.
Chcete se dozvědět víc?
Pokud máte jakýkoliv dotaz nebo vás zaujalo, co a jak děláme, napište nám. Ozveme se vám do druhého dne.
Ve středu 22. května jsme se v Pardubicích zúčastnili konference SupportDay o zákaznické péči s podtitulem „Odlište se od konkurence“. Letošní ročník nabízel inspirující přednášky a rozmanitý obsah. Lukáš Pítra – Zkušenost očima zákazníků, CX framework Den jsme začali s přednáškou Lukáše Pítry, který nám…
Řada lidí bere start vlastního e-shopu vedle příležitostného hobby i jako příležitost, jak opustit zaměstnání a stát se podnikatelem. S růstem e-shopu ale najednou zjišťují, že stále víc peněz a času věnují zákaznické péči místo rozvoji podnikání. Jak to zvládat, pokud chcete mít spokojené…
Kdybyste měli magickou hůlku a mohli si vykouzlit ideálního klienta, jaký by byl? My takového zažili při nedávné konzultaci zákaznického servisu. Ukázková komunikace se zákazníky. Aktivní zájem o jejich potřeby. Vysoké normy reakční doby. Pak jsme se ale zeptali na cíle. A tam…