Blog

Přečtěte si s námi více o tématech z oblasti e-commerce nebo si prohlédněte naše případové studie.

Vše ze světa e-commerce

Články

Na vánoční shon připravte svou zákaznickou podporu včas

Sezóna Vánoc je pro e‑shopy obdobím žní. Většině z nich totiž přináší až 50 % ročního obratu. Aby byla sklizeň co nejvýnosnější i pro váš obchod, je potřeba se na tuto část roku přichystat s dostatečným předstihem. Proto jsme pro vás sepsali užitečné rady,…

Více
Články

Growth marketér pro CustomerHero.cz

Jsme stabilní společnost s téměř 20letou tradicí. Našim klientům poskytujeme telemarketingové služby a zákaznickou podporu, stejně jako back office a průzkumy nejrůznějšího charakteru. 72% zákazníků e-shopů na světě říká, že zákaznický servis nebyl zrovna dechberoucí zážitek. Více jak třetina je zásadně zklamaná z rychlosti a kvality řešení…

Více
Články

Abyste zákazníky mohli obsluhovat po telefonu, musíte být dostupní

Někteří zákazníci se raději obslouží sami, jiní při hledání řešení problému uvítají pomoc zákaznické podpory. Nejčastěji stále po telefonu, protože odpověď dostanou prakticky okamžitě. Tento nástroj ale nabízí potenciál i pro majitele e‑shopů. Pojďme se společně podívat na jeho specifika. Pilířem…

Více
Případové studie

Kurýrní službě WE|DO pomáháme obsloužit i stovky hovorů denně

V čele stojí flotila kurýrů, kteří den co den doručují zásilky zákazníkům napříč všemi regiony v Česku. Letoškem počínaje lze službu WE|DO využít i na Slovensku, ambice této přepravní společnosti však míří ještě dál. Stále se rozšiřující síť logistických center, výdejních boxů a dalších…

Více
Články

E-mail jako nástroj zákaznické podpory: Jak ho správně obsluhovat?

E-mail patří stále k nejpoužívanějším nástrojům zákaznické podpory. Abyste své zákazníky uspokojili a posílili jejich důvěru ve váš obchod, je důležité vědět, jak tento kanál obsluhovat. V tomto článku se dozvíte, jak správně napsat e‑mail, kolik času máte na odpověď zákazníkovi, i jakých chyb…

Více

Proč zvolit Customer Hero

Zvýšíme kvalitu zákaznického servisu

Zmeškané hovory i nevyřízené e‑maily se stanou minulostí. Telefonáty odbavíme do 20 sekund a na e‑maily odpovíme do 24 hodin. Jsme k dispozici od 8:00 do 20:00. Každý den.

Efektivně snížíme náklady

Spoluprací s námi zákaznici průměrně ušetří 25 % nákladů na zákaznický servis. U nás vždy zaplatíte jen za to, co skutečně odpracujeme. Neplatíte za hodiny, kdy se nic neděje.

Zvýšíme prodeje a známost značky

Proměníme hovory v další nákup a díky doporučení spokojených klientů pomáháme budovat známost vaší značky, produktů i služeb.

Zvládneme denní špičky i sezóny

S námi zvládnete nápor zákazníků během denních i sezónních špiček bez starostí. O vaše zákazníky se postará tým skvěle zaškolených operátorů.