Jak vybíráme zaměstnance na zákaznickou podporu
Ideální pracovník zákaznické podpory nepropadá panice a odmítnutí přejde mávnutím ruky. Musí být také empatický, taktní a spolehlivý.
Přečtěte si s námi více o tématech z oblasti e-commerce nebo si prohlédněte naše případové studie.
Ideální pracovník zákaznické podpory nepropadá panice a odmítnutí přejde mávnutím ruky. Musí být také empatický, taktní a spolehlivý.
Dobrý zákaznický servis je klíčem úspěšného podnikání. Přetavte jeho potenciál ve svůj prospěch a zjistěte, jak o zákazníky pečovat levně, ale efektivně.
Nemějte obavy z outsourcingu zákaznické podpory. Nastavení spolupráce zvládneme za pár hodin a díky reportům budete mít všechny procesy pod kontrolou.
E-shop s ambicí zisku a rozvoje se neobejde bez kvalitního zákaznického servisu. Vyhněte se těmto chybám, aby vám zákazníky nepřebrala konkurence.
E-shopy přistupují k outsourcingu zákaznické podpory s nedůvěrou, protože si myslí, že si službu nemůžou dovolit nebo ztratí kontrolu nad procesy. Tyto mýty vyvracíme.
Sledujte důležité metriky ze zákaznické podpory a zjistíte, kolik interakcí se zákazníky denně vykonáte nebo jak dlouho čekají na vaši odpověď.
Zmeškané hovory i nevyřízené e‑maily se stanou minulostí. Telefonáty odbavíme do 15 sekund a na e‑maily odpovíme do 24 hodin. Jsme k dispozici od 8:00 do 20:00. Každý den.
Spoluprací s námi zákaznici průměrně ušetří 25 % nákladů na zákaznický servis. U nás vždy zaplatíte jen za to, co skutečně odpracujeme. Neplatíte za hodiny, kdy se nic neděje.
Proměníme hovory v další nákup a díky doporučení spokojených klientů pomáháme budovat známost vaší značky, produktů i služeb.
S námi zvládnete nápor zákazníků během denních i sezónních špiček bez starostí. O vaše zákazníky se postará tým skvěle zaškolených operátorů.