Ceník

Přinášíme zákaznický servis s efektivně řízenými náklady podle počtu provedených interakcí.

Účtujeme vám jen uskutečněné interakce

Druh interakce

Cena za 1 interakci
  • emailVyřízený email 18Kč
  • callUskutečněný hovor 36Kč
  • Dokončený chat 18Kč
U nás neplatíte za čas, kdy se nic neděje.
Žádné skryté poplatky, neúčtujeme si nic navíc.
Už nemusíte řešit sezónní výkyvy nebo zastoupení operátorů.
Nastavení a propojení zákaznického servisu je bezplatné.

Partnerství, které šetří čas i peníze

Se službou Customer Hero se zbavíte starostí i nákladů spojených s provozem in-house zákaznického servisu. Už nebudete muset řešit nábor zaměstnanců, jejich zaškolení i vybavení ani dostatečné prostory.


Zjistěte, kolik s námi ušetří středně velký e‑shop

Ukázkové srovnání nákladů na zákaznický servis u středně velkého e‑shopu

S Customer Hero ušetří každý den středně velký e-shop průměrně534 Kč

Chcete se dozvědět víc?

Pokud máte jakýkoli dotaz nebo vás zaujalo, co a jak děláme, napište nám. Ozveme se vám do druhého dne.