Co umíme

Pomůžeme posunout zákaznický servis na vyšší úroveň. Všechny služby nastavíme tak, aby přesně sedly vašemu byznysu.

Nabízíme služby pro různé situace, zvolte si tu vaší

Hovory zvedáme do 20 sekund. A pokud se nám náhodou nedovoláte, budeme vás kontaktovat v nejbližším možném termínu. Naše linka má minimálně 90% dostupnost

Co? Kdy? Kam? Každého klienta rádi nasměrujeme. Umíme se přizpůsobit jakémukoliv procesu. S každým klientem jednáme individuálně.

Dokážeme zabezpečit aktivní prodej produktů, up-sell i cross-sell. Prodejem zvládneme navýšit vaše tržby o 15–20 %. Při hledání vašeho obchodního partnera dokážeme získat leady pro vaše obchodníky.

Pravidelně kontrolujeme stavy objednávekkontaktujeme zákazníky v případě nesrovnalostí nebo nespárovaných plateb. Dle našich dosavadních výsledků tím výrazně zvyšujeme efektivitu prodeje.

I negativní hodnocení vašich zákazníků lze změnit. Kontaktujeme autory negativních recenzí s prosbou o objasnění jejich problému a nespokojenosti. 50 % z nich pak své hodnocení změní nebo odstraní.

Každému klientovi vysvětlíme postup reklamace od A do Z. Rychlé řešení reklamace snižuje negativní hodnocení klienta o 15 %.

Spojíme se s klienty, kteří si svoji objednávku nevyzvedli. Minimalizujeme tak blokaci zboží na vašich skladech a zároveň zvyšujeme váš obrat.

V případě potřeby zajišťujeme běžnou výměnu zboží, která je dle průzkumů jedním z hlavních parametrů při výběru e‑shopu. Zároveň se nám daří přesvědčit klienty, aby si zboží ponechali a neměnili, například za jinou barvu, model nebo povrchovou úpravu. Pomáháme tak e‑shopům ušetřit náklady spojené s výměnou zboží (doprava zpět, zpracování, …).

Čas na školení našich specialistů volíme pečlivě vzhledem k náročnosti produktu. Běžně zajišťujeme zákaznický servis pro IT, ale i e‑shopy s luxusním zbožím pro ty nejnáročnější zákazníky. Jsme přesvědčeni, že si poradíme i s vaším produktem.

Pravidelně ověřujeme údajně odmítnuté zásilky, kontaktujeme dopravce, doplňujeme nekompletní adresy a podstatně tak snižujeme počet vrácených objednávek.

Vyzkoušejte naše služby na 14 dní zdarma

Nechte si čas na rozmyšlenou. Odstartujte s námi pilotní provoz, během kterého si vše otestujete. Pokud s námi budete spokojeni, budeme mít již vše připravené pro plynulou spolupráci.

Proč zvolit náš zákaznický servis

Zvyšíme kvalitu zákaznického servisu

  • Společně si nastavíme KPI´s.
  • Jsme k dispozici od 8:00 do 20:00, včetně víkendů.
  • Hovory odbavujeme do 15 sekund.
  • Na e‑maily odpovídáme nejpozději do 24 hodin.
  • Dokážeme proměnit hovor v další objednávku.

Zlepšíme spokojenost vašich zákazníků

  • O zákazníky se umíme profesionálně postarat, kdykoli potřebují.
  • Vytváříme mezi zákazníky pozitivní emoce.
  • Zajímá nás, jestli jsou zákazníci spokojení a aktivně sbíráme zpětnou vazbu.
  • Pomáháme budovat dobré jméno vaší značky.

Snížíme náklady na zákaznický servis

  • Klienti s námi ušetří průměrně 25 % nákladů na zákaznický servis.
  • Platíte jen čas, který skutečně odpracujeme. Neúčtujeme hodiny, kdy se nic neděje.
  • Naše služby můžete využívat celý rok, nebo jen sezónně.

Zjistěte, kolik může ušetřit vaše firma. Zobrazit ceník

Nastavíme 100% transparentní spolupráci

  • Získáte dokonalý přehled díky pravidelným reportům.
  • Zjistíte, kolik interakcí proběhlo, přes jaké kanály a kdy.
  • Budete vědět, jak rychle se odbavují požadavky zákazníků.
  • Můžete kontrolovat kvalitu servisu – k interakcím se zákazníky máte online přístup.

 Zajímá vás, jak vypadají reporty? Ukázkový report

Zbavíme vás starostí

  • Lidské zdroje vyřešíme za vás, konec hledání záměstnanců a náhrad.
  • O zákaznický servis se postarají operátoři vyškolení pro váš byznys.
  • Nebereme si dovolenou a nejsme nemocní – žádné starosti s výkyvy kapacit.
  • V sezóně obstaráme dostatek zaškolených operátorů.

A mnoho dalšího ...

  • Operátory neustále vzděláváme v komunikaci a znalosti systémů, dokážou si osvojit i vaše produkty.
  • Umíme se napojit na vaše systémy, nebo můžeme poskytnout napojení na ty naše.
  • Umíme spojit síly se stávajícím zákaznickým servisem i s interními zaměstnanci.
  • Ovládáme nejen češtinu, slovenštinu, angličtinu, němčinu, ale i polštinu a maďarštinu.

Zavedení zákaznického servisu v pěti krocích

Seznámení s projektem

2 hodiny

Nastavení spolupráce

4 hodiny

IT nastavení projektu

2 - 5 dní

Školení

podle nastavení

Pilotní provoz

1 až 4 týdny

Zjistěte, kolik ušetříte

S Customer Hero platíte pouze za skutečně odpracovaný čas. Zbavíte se starostí i nákladů spojených s provozem in-house zákaznického servisu.