Připravte vaši zákaznickou
podporu na Vánoce

Přinášíme zákaznický servis s efektivně řízenými náklady podle počtu provedených interakcí.

Pomáháme e-shopům:

✔️ ustát nápor telefonů, emailů, chatů
✔️ ušetřit náklady na provoz zákaznické péče
✔️ zlepšit si hodnocení na Heuréce
✔️ vydělat víc aktivním prodejem na podpoře

Jsme tým 40 zkušených specialistů zákaznické podpory, supervizorů a manažerů kvality.
Propůjčujeme naše kapacity a know-how e-shopům, které potřebují růst v kvalitě péče i zvládnout její větší objem.

Zjistit více na nezávazné online schůzce





Lovebrandu se spodním prádlem pomáháme už 3 roky v zákaznické podpoře vykrýt sezónní špičku, zlepšovat komunikaci a dělat průzkumy.

E-shopu s freestyle koloběžkami, longboardy a skateboardy jsme pomohli sladit zákaznický servis po výrazném růstu. Kromě komunikace se zákazníky řešíme i reklamace.

Přednímu světovému poskytovateli platebních technologií se od roku 2019 staráme o více než 15 000 klientů a ulehčujeme tím obchodnímu týmu prodej zákazníkům.

E-shopu s videohrami už několik let pomáháme vykrývat zákaznickou špičku během vánoční sezóny. Zákaznickým servisem budujeme značku a řešíme zákaznické potíže.





Jak to funguje?

1.

Analýza a návrh

2.

Technologie

3.

Školení

4.

Pilotní provoz

Za 2 týdny máte spolehlivě zavedený zákaznický servis.



Nejčastěji řešíme

Odbavování hovorů, emailů a chatu Řešení vracejících se objednávek Prodej produktů a brandu Administrace objednávek a plateb Reakce na zpětnou vazbu zákazníků Řešení reklamací Správa nevyzvednutých zásilek Řešení výměn zboží Poskytování informací k produktům Komunikace s dopravci


Kolik služba stojí

Službu naceňujeme vždy individuálně podle složitosti, rozsahu a další parametrů. V základu se můžete orientovat podle výchozích cen za interakci.

Menším e-shopům s malými objemy interakcí nabízíme paušální balíčky.

Účtujeme vám jen uskutečněné interakce

Druh interakce

Cena za 1 interakci
  • emailVyřízený email 18Kč
  • callUskutečněný hovor 36Kč
  • Dokončený chat 36Kč

Minimální fakturace dle pracovní doby: *
8 hod. - 24 000 Kč
10 hod - 30 000 Kč
12 hod. - 36 000 Kč

* Ceny jsou počítány na 20 pracovních dní.


Zajímá vás, jak dokážeme pomoci vám?

Každý projekt je unikátní, i ten váš. Každé řešení stavíme na míru produktu, procesům, lidem a firemní kultuře.

Pojďme se nezávazně seznámit a zjistit jestli jsme pro vás hodnotnou příležitostí.




Pojďme se poznat!

Věříme, že v cca 30minutovém videocallu najdeme prostor, jak bychom vám mohli pomoci.

Rezervovat videocall


Pošlete nám zprávu

Napište nám co Vás trápí a my připravíme návrh řešení na míru.

Poslat zprávu


Zavolejte nám

Napište nám, co vás trápí. Připravíme návrh řešení na míru.

Zavolat



Co o našem zákaznickém servise říkají klienti

/ 05


Nejčastější otázky a odpovědi


Kdo nebo co je CustomerHero?

CustomerHero je na trhu cca 3 roky. Aktuálně máme přes 20 dlouhodobě platících zákazníků.

V zádech máme mateřskou firmu MediaCall, která patří mezi 3 největší externí centra zákaznické péče a 20 let se stará o nejvýznamnější korporace v ČR a na SK. CustomerHero vznikl jako specializovaná služby využívající dlouholeté zkušenosti ve prospěch e-shopů.


Expandujeme. Nabízíte služby i za hranicemi?

Ano, kromě ČR umíme pomoci také na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Rumunsku.


Jaká je pracovní doba vašich specialistů?

Jsme k dispozici od 8:00 do 20:00, včetně víkendů.


Jak si pohlídám kvalitu vaší práce?

Získáte dokonalý přehled díky pravidelným reportům s online přístupem. Například vyčtete, kolik interakcí proběhlo, přes jaké kanály a kdy. Budete vědět rychlost odbavování požadavků zákazníků i kvalitu servisu.




Vyplňte pár údajů a my se vám ozveme.

Konzultace zdarma.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů