Připravte vaši zákaznickou
podporu na Vánoce
Přinášíme zákaznický servis s efektivně řízenými náklady podle počtu provedených interakcí.
Přinášíme zákaznický servis s efektivně řízenými náklady podle počtu provedených interakcí.
✔️ ustát nápor telefonů, emailů, chatů
✔️ ušetřit náklady na provoz zákaznické péče
✔️ zlepšit si hodnocení na Heuréce
✔️ vydělat víc aktivním prodejem na podpoře
Jsme tým 40 zkušených specialistů zákaznické podpory, supervizorů a manažerů kvality.
Propůjčujeme naše kapacity a know-how e-shopům, které potřebují růst v kvalitě péče i zvládnout její větší objem.
Lovebrandu se spodním prádlem pomáháme už 3 roky v zákaznické podpoře vykrýt sezónní špičku, zlepšovat komunikaci a dělat průzkumy.
E-shopu s freestyle koloběžkami, longboardy a skateboardy jsme pomohli sladit zákaznický servis po výrazném růstu. Kromě komunikace se zákazníky řešíme i reklamace.
Přednímu světovému poskytovateli platebních technologií se od roku 2019 staráme o více než 15 000 klientů a ulehčujeme tím obchodnímu týmu prodej zákazníkům.
E-shopu s videohrami už několik let pomáháme vykrývat zákaznickou špičku během vánoční sezóny. Zákaznickým servisem budujeme značku a řešíme zákaznické potíže.
Analýza a návrh
Technologie
Školení
Pilotní provoz
Za 2 týdny máte spolehlivě zavedený zákaznický servis.
Službu naceňujeme vždy individuálně podle složitosti, rozsahu a další parametrů. V základu se můžete orientovat podle výchozích cen za interakci.
Menším e-shopům s malými objemy interakcí nabízíme paušální balíčky.
Druh interakce | Cena za 1 interakci |
Minimální fakturace dle pracovní doby: *
8 hod. - 24 000 Kč
10 hod - 30 000 Kč
12 hod. - 36 000 Kč
* Ceny jsou počítány na 20 pracovních dní.
Každý projekt je unikátní, i ten váš. Každé řešení stavíme na míru produktu, procesům, lidem a firemní kultuře.
Pojďme se nezávazně seznámit a zjistit jestli jsme pro vás hodnotnou příležitostí.
Věříme, že v cca 30minutovém videocallu najdeme prostor, jak bychom vám mohli pomoci.
Anteo group (Bazaroveregaly.cz a další e‑shopy) již více než rok outsourcují velkou část zákaznické péče. Na této službě oceňuji jednak velmi rychlý onboarding, kdy jsme byl schopní během týdne předat maximum aktivit na Customer Hero a dále pak velmi aktivní komunikaci směrem k nám ve chvíli, kdy někdo položil dotaz, na který ještě neměli odpověď. Zároveň oceňuji, že nám šetřili čas dalšími podpůrnými aktivitami jako řešením nezaplacených objednávek s našimi zákazníky, dohledáváním nespárovaných plateb a další e‑shopové administrativy.
Naše několik roční spolupráce nám každý měsíc přináší stabilní prodej na portfoliu našich klientů. Oceňujeme dobrou komunikaci s týmem a jeho flexibilitu. V blízké budoucnosti plánujeme tomuto týmu svěřit i péči o naši zákaznickou linku.
Spolupráce s MediaCall je pro nás velkou přidanou hodnotou, v případě potřeby vždy velice ochotně a rychle pomohou ať už se jedná o příchozí dotazy zákazníků či navolávání v opačném směru. Oporu, kterou nám MediaCall především v předvánočním období nabízí nás ujištuje, že vánoční nápor zákazníků zvládneme lépe než v minulosti!
Jsme velmi spokojeni a není co vytknout. Vše optimalizujeme k tomu, aby práce byla co nejjednodušší, a díky tomu se dotazy v tabulce pro podporu nehromadily a tedy ani nehromadí. Vše řešíme v reálném čase a v případě jakékoliv podpory ze strany supportu víme, že jsou dotazy řešeny ještě v ten den. V případě urgencí tak téměř okamžitě. Což je určitě velké plus. Vše funguje ve velmi jednoduchém systému, který jsme si s Vámi ihned od začátku nastavili. Za nás je spolupráce ideální a nemáme si na co stěžovat.
Díky Customer Hero (MediaCallu) jsme schopni rychle a pružně reagovat na potřeby našich zákazníků a s plnou důvěrou využíváme služby profesionálních operátorů. Jejich rychlost a připravenost pružně reagovat a přizpůsobit se klientovi je skvělá.
CustomerHero je na trhu cca 3 roky. Aktuálně máme přes 20 dlouhodobě platících zákazníků.
V zádech máme mateřskou firmu MediaCall, která patří mezi 3 největší externí centra zákaznické péče a 20 let se stará o nejvýznamnější korporace v ČR a na SK. CustomerHero vznikl jako specializovaná služby využívající dlouholeté zkušenosti ve prospěch e-shopů.
Ano, kromě ČR umíme pomoci také na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Rumunsku.
Jsme k dispozici od 8:00 do 20:00, včetně víkendů.
Získáte dokonalý přehled díky pravidelným reportům s online přístupem. Například vyčtete, kolik interakcí proběhlo, přes jaké kanály a kdy. Budete vědět rychlost odbavování požadavků zákazníků i kvalitu servisu.