Webinář: Jak zvládnout příští sezónu na zákaznickém servisu zvládnout bez průšvihu
Usnadněte si plánování zákaznického servisu e-shopu na rok 2024.
V 60minutovém webináři vám v lednu předáme zkušenosti nás i našich klientů, jak dlouhodobě plánovat zákaznický servis e-shopu. To vám pomůže ušetřit zbytečné náklady, zjednodušit procesy a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.
Program lednového webináře
- Co si odnést z proběhnuté vánoční sezóny
- Plánování funkčního systému komunikace se zákazníky
- Jak si otestovat včas kvalitu zákaznického servisu
- Otázky a odpovědi
Získejte praktickou inspiraci pro byznys
Cenné know-how na dosah
Získejte prověřené strategie, reálné příklady a akční kroky, jak zdokonalit svůj zákaznický servis.
Získáte hned odpovědi na své dotazy
Ušetřete si vaše drahocenné hodiny při hledání odpovědí. Na webináři se optáte hned a do minuty máte odpověď, která vám třeba ušetří nervy i desetitisíce korun.
Přístup k záznamům události
Jako registrovaní získáte přednostní přístup k záznamu události. Znalosti si tak připomenete kdykoliv budete potřebovat.
Kdo webinář ocení
- E-commerce manažeři
- Majitelé e-shopů
- Specialisté na zákaznickou péči
Zarezervujte si zdarma své místo nyní
Tip: Registrujte se nyní a získejte vánoční early bird cenu pro službu Mystery shopping zákaznického servisu.
Otestujete si svou zákaznickou péči nebo poznáte silné a slabé stránky konkurentů. Volba je na vás.